مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از رکوردشکنی اپ استور تا خطرناک ترین کاربران دنیای مجازی در سال 2018

به گزارش مهسان بلاگ، اپ استور موفق شد در عرض یک هفته رکوردی 1.22 میلیارد دلاری ثبت کند. این اپ بی نظیر در شب سال نو 2019 نیز رکورد خیره کننده 322 میلیون دلار را ثبت نموده بود.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از رکوردشکنی اپ استور تا خطرناک ترین کاربران دنیای مجازی در سال 2018
p>اپ استور موفق شد در عرض یک هفته رکوردی 1.22 میلیارد دلاری ثبت کند. این اپ بی نظیر در شب سال نو 2019 نیز رکورد خیره کننده 322 میلیون دلار را ثبت نموده بود.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

وایرد نوشت: سال گذشته میلادی را می توان یکی از خطرناک ترین سالها برای امنیت سایبریکاربران دانست. در این سال تعداد حملات سایبری به کاربران به شدت افزایش یافت و باج افزارهای متعددی نیز امنیت کاربران را هدف گرفتند. در سال 2018 گاهی بزرگ ترین تهدیدهای آنلاین از سوی اشخاص و چهره های سیاسی اجرا شده و گاهی از سوی هکرها.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

هر سال شایعات، مطالب علمی و رخدادهای واقعی مهمی بین مردم منتشر می گردد. این مسائل می توانند طی سالهای گذشته اتفاق افتاده باشند یا مرتبط با همان سال باشند، اما جمع بندی این موارد با سرانجام سال 2018 و شروع سال 2019 می تواند جالب و خواندنی باشد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

گروه خودروسازی فولکس واگن سیستم شارژر سریع مشابه با شارژ سریع موبایل را برای اتومبیل های الکتریکی اجرایی می نماید.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

شرکت اپل در سال 2018 رکوردشکنی کرد و نخستین شرکت 1 تریلیون دلاری حوزه فناوری شد، فروش نسبتا متوسطی داشت و در نیمه نخست ال نیز رشد را تجربه کرد، با ماجرای جاسوسی چینی ها رو به رو شد و البته در خصوص تعرفه های تجاری دونالد ترامپ نیز سختی کشید. اما با همه اینها 2019 سالی جدید برای اپل است و ما قصد داریم آنالیز کنیم اپل این سال را چگونه پیش خواهد برد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

این روزها بسیاری از ناشران سنتی آگهی، مثل روزنامه ها و برخی برندهای تبلیغاتی در شرف تعطیلی هستند یا تعطیل شده اند. حتی نیویورک تایمز با وجود مخاطبان متعدد خود با کاهش تبلیغات شدید روبرو است و برندهای معتبر تبلیغاتی نیز پیش بینی های درآمد خود را صدها میلیون دلار کاهش دادند، در این شرایط آینده تبلیغات دنیا چگونه خواهد بود؟مشروح خبر را اینجا بخوانید.

یک قاضی فدرال در کالیفرنیا معتقد است غولهای فناوری مثل فیسبوک، گوگل و توییتر در ماجرای تیراندازی سن برناردینو، مقصر نیستند. این در حالی است که خانواده های قربانیان نظری مخالف این موضوع دارند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

گوگل موفق شد مجوز و تاییدیه رسمی دولت ایالات متحده را برای فراوری سنسورهای ردیاب مبتنی بر حرکت دست کسب کند. این مجوز می تواند شروع گر ابداعاتی خیره کننده از سوی این غول فناوری باشد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

تور روسیه: تور سوچی، تور مسکو، تور سن پترزبورگ، تور تابستان نوروز، بهار روسیه

منبع: انتخاب
انتشار: 3 شهریور 1400 بروزرسانی: 3 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 4205

به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از رکوردشکنی اپ استور تا خطرناک ترین کاربران دنیای مجازی در سال 2018" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از رکوردشکنی اپ استور تا خطرناک ترین کاربران دنیای مجازی در سال 2018"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید