کلینتون: از استیضاح ترامپ او حمایت می کنم

به گزارش مهسان بلاگ، وزیر خارجه و نامزد پیشین انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در واکنش به انتشار گفتگوی تلفنی رؤسای جمهوری کشورش و اوکراین گفت: ترامپ به آمریکا خیانت نموده است؛ بنابراین از استیضاح او حمایت می کنم.

کلینتون: از استیضاح ترامپ او حمایت می کنم

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، هیلاری کلینتون وزیر امور خارجه و نامزد پیشین انتخابات ریاست جمهوری آمریکا امروز چهارشنبه در پیامی توئیتری در واکنش به انتشار متن گفتگوی تلفنی دونالد ترامپ رئیس جمهوری کشورش با همتای اوکراینی وی نوشت: رئیس جمهور آمریکا به کشور ما خیانت نموده است.

وزیر امور خارجه پیشین آمریکا در این خصوص ادامه داد: این، یک بیانیه سیاسی نیست؛ بلکه واقعیتی تلخ است و ما باید اقدام کنیم. او (ترامپ) خطری آشکار برای چیز هایی است که ما را قدرتمند و آزاد نگه می دارد. از استیضاح ترامپ حمایت می کنم.

این درحالیست که وزارت دادگستری آمریکا ساعاتی پیش متن مکالمه تلفنی دونالد ترامپ رئیس جمهوری این کشور با همتای اوکراینی خود را منتشر کرد.

وزارت دادگستری آمریکا در این باره اعلام نمود که متن 5 صفحه ای نوشتاری این گفتگوی تلفنی را از طبقه بندی اطلاعاتی خارج نموده در وبگاه کاخ سفید نیز منتشر نموده است.

به گزارش رویترز، در این متن تعیین است که ترامپ از ولودیمیر زلنسکی رئیس جمهوری اوکراین خواسته است تا به پرونده فرزند جو بایدن معاون رئیس جمهوری پیشین آمریکا نگاهی بیاندازد.

این در حالیست که بعضی از مقامات آمریکائی پیشتر اعلام نموده بودند که در صورتیکه ترامپ برای انجام تحقیقات درباره فرزند جو بایدن بر زلنسکی اعمال قدرت نموده باشد، باید مورد استیضاح قرار بگیرد.

تور روسیه: تور سوچی، تور مسکو، تور سن پترزبورگ، تور تابستان نوروز، بهار روسیه

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 3 شهریور 1400 بروزرسانی: 3 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 18089

به "کلینتون: از استیضاح ترامپ او حمایت می کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلینتون: از استیضاح ترامپ او حمایت می کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید