همدلانه و دور از تفرقه، یک خانه سینما خواهیم داشت، یک خبر خوش برای اهالی سینما

به گزارش مهسان بلاگ، خبرنگاران: علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه دیدار با وزیر اطلاع رسانی عمان در پاسخ به پرسش خبرنگاران درباره خانه سینما گفت: قرار است هیئت مدیره پیشین و جدید با همدلی و به دور از تفرقه تحت پوشش یک خانه سینما فعالیت نمایند.

همدلانه و دور از تفرقه، یک خانه سینما خواهیم داشت، یک خبر خوش برای اهالی سینما

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرنگاران، علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی صبح امروز در جمع خبرنگاران حاضر و در پاسخ به پرسش خبرنگاران مبنی بر جریان تکذیب منحل شدن هیئت مدیره پیشین خانه سینما گفت: من اصلا چنین چیزی را مطرح نکردم و نمی دانم از کجا نقل شده است تکذیب آن را نیز شخصا به سازمان سینمایی بیان کردم.

وی همچنین درباره تجمیع خانه سینما با دو هیئت مدیره جدید و پیشین گفت: ما قرارمان بر این است که همه سینماگران تحت یک پوشش دور هم جمع شوند و با انسجام و همدلی تحت پوشش یک خانه سینما فعالیت نمایند انشاءالله در آینده نزدیک با همدلی مجمع را تشکیل داده و در انتخاباتی آزاد به دور از اختلافات هیئت مدیره را انتخاب کنم.

جنتی اضافه نمود: قرار ما این است که با همدلی کار نموده و بعضی اختلافات و تنش هایی را که مانع کار سینماگران و افت فعالیت ها در حوزه سینما شده است را کنار بگذارند. اکنون دوره همکاری و دوری از اختلافات فرا رسیده است.

وزیر ارشاد همچنین از خبرهای خوش در سازمان سینمایی اطلاع داد و گفت: آقای ایوبی مدیرعامل سازمان سینمایی به زودی خبرهای خوشی را اعلام خواهد نمود.

جنتی همچنین در پاسخ به این پرسش که چه ملاک ها و معیارهایی در انتخاب دو معاونت مطبوعاتی و فرهنگی خواهید داشت، گفت: اینها بحث های جزئی است و بهتر است که به بحث های کلی بپردازیم.

علی جنتی که در حاشیه دیدار با وزیر اطلاع رسانی عمان از ماشین سیار کتاب نیز بازدید کرد با اشاره به این ابتکار گفت: این زوج جوان که صاحبان ماشین هستند در شهر می گردند و بعضی افراد را سوار نموده و در طول جهت به آنها کتاب برای مطالعه پیشنهاد می نمایند این ابتکار تشویقی برای افزایش سرانه مطالعه است. باید از این نوع فعالیت ها حمایت کرد. بنابر این این ماشین در نمایشگاه کتاب حضور یافته و الگویش را معرفی خواهد نمود. صداوسیما نیز باید برای گسترش فرهنگ کتابخوانی از اینگونه فعالیت ها حمایت کند.

تور روسیه: تور سوچی، تور مسکو، تور سن پترزبورگ، تور تابستان نوروز، بهار روسیه

منبع: تسنیم
انتشار: 3 شهریور 1400 بروزرسانی: 3 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 15217

به "همدلانه و دور از تفرقه، یک خانه سینما خواهیم داشت، یک خبر خوش برای اهالی سینما" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همدلانه و دور از تفرقه، یک خانه سینما خواهیم داشت، یک خبر خوش برای اهالی سینما"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید