محکومیت نساجی، استقلال خوزستان و نفت مسجدسلیمان

به گزارش مهسان بلاگ، کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال در آرای جدید خود، باشگاه های نساجی مازندران، استقلال خوزستان و نفت مسجدسلیمان را محکوم کرد.

محکومیت نساجی، استقلال خوزستان و نفت مسجدسلیمان

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون، آرای جدید خود را درباره بعضی از پرونده های طرح شده به توضیح زیر است:

با توجه به شکایت پیمان شیرزادی از باشگاه استقلال خوزستان، این باشگاه به پرداخت دو میلیارد و 250 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 45 میلیون ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواستار محکوم شد. همچنین در پی شکایت شیرزادی از باشگاه فولاد خوزستان، کمیته وضعیت پس از آنالیز پرونده، دعوی خواستار را با توجه به شروط قراردادی مردود بیان کرد.

براساس رأی صادرشده در پرونده شکایت صادق مقدم کوهی از باشگاه نساجی مازندران، این باشگاه به پرداخت 150 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ سه میلیون ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواستار محکوم شد.

در پی شکایت وحید مرادی از باشگاه داماش گیلانیان، این باشگاه به پرداخت مبلغ 200 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ چهار میلیون ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواستار محکوم شد.

در پرونده شکایت ابوالفضل قربانی از باشگاه آلومینیوم اراک، این باشگاه به پرداخت مبلغ دو میلیارد و 300 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 46 میلیون ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواستار محکوم شد.

کمیته وضعیت با توجه به شکایت فرهاد سالاری پور از باشگاه مس کرمان، دعوی خواستار را با توجه به عدم تکمیل هزینه دادرسی و عدم ارائه مستندات کافی جهت رسیدگی، مردود بیان کرد.

در پی شکایت اسماعیل شریفات از باشگاه نفت مسجدسلیمان، این باشگاه به پرداخت دو میلیارد و 850 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 57 میلیون ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواستار محکوم شد.

آرای صادره ظرف مدت هفت روز از تاریخ ابلاغ در کمیته استیناف فدراسیون فوتبال قابل تجدیدنظرخواهی خواهد بود.

تور روسیه: تور روسیه: تور سوچی، تور مسکو، تور سن پترزبورگ، تور تابستان نوروز، بهار روسیه

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 شهریور 1400 بروزرسانی: 3 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 21843

به "محکومیت نساجی، استقلال خوزستان و نفت مسجدسلیمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محکومیت نساجی، استقلال خوزستان و نفت مسجدسلیمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید