ضربه ای که رونالدو با جام قهرمانی به سر پسرش زد

به گزارش مهسان بلاگ، کرییس رونالدو ستاره پرتغالی فوتبال در مراسم اهدای جام قهرمانی لیگ ایتالیا به طور ناخواسته به سر پسرش ضربه ای زد.

ضربه ای که رونالدو با جام قهرمانی به سر پسرش زد

به گزارش خبرنگار، در مراسم قهرمانی یوونتوس، کریس رونالدو ستاره پرتغالی این تیم به طور ناخواسته با جامی که در دست داشت به سر پسرش ضربه زد. هنگامی که رونالدو به همراه خانواده اش برای دریافت عکس در حال آماده شدن بود ناگهان جامی که در دست گرفته بود به پیشانی پسرش خورد و باعث رنجش او شد.

شب گذشته یوونتوس آخرین دیدار خانگی را با تیم آتلانتا انجام داد و این دیدار را با نتیجه 1 بر 1 به خاتمه رساند و قهرمانی خود در لیگ برتر ایتالیا را به ثبت رساند.

در مراسم جشن قهرمانی، جورجیا رودریگز نامزد رونالدو، دالورس آویورو مادر رونالدو و جونیور پسر رونالدو حضور داشتند.

سال گذشته با توافق دو باشگاه دوران حضور 10 ساله رونالدو در استادیوم سانتیاگو برنابئو به خاتمه رسید و یوونتوس با پرداخت 112 میلیون یورو رونالدو را خریداری کرد.این بازیکن 33 ساله در دوران حضور در مادرید 4 بار قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد ولی به نظر می رسید که رابطه اش با فلورینتینو پرس، رئیس باشگاه به گرمی گذشته نبود.

انتقال رونالدو، رکورد جابجایی تاریخ باشگاه یوونتوس را می شکند. گران ترین بازیکن یوونتوس تا قبل از حضور رونالدو، گونزالو ایگواین بود که با 75 میلیون و 300 هزار پوند از ناپولی راهی یووه شد.

رونالدو در سال 2009 با مبلغ 80 میلیون پوند از منچستر یونایتد به رئال مادرید رفت. او در این مدت با 451 گل تبدیل به بهترین گلزن تاریخ باشگاه شد و پنج بار توپ طلای فوتبال اروپا را تصاحب کرد.

رونالدو همچنین به رئال مادرید یاری کرد تا در پنج سال اخیر چهار بار قهرمان لیگ قهرمانان اروپا گردد و در فینال سال های 2015 و 2014 هم گل زد.

تور روسیه: تور سوچی، تور مسکو، تور سن پترزبورگ، تور تابستان نوروز، بهار روسیه

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 3 شهریور 1400 بروزرسانی: 3 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 9754

به "ضربه ای که رونالدو با جام قهرمانی به سر پسرش زد" امتیاز دهید

1 کاربر به "ضربه ای که رونالدو با جام قهرمانی به سر پسرش زد" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ضربه ای که رونالدو با جام قهرمانی به سر پسرش زد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید