شرفی: استخدام های گوناگون در دستگاه ها دستاوردی جز تبعیض ندارد

به گزارش مهسان بلاگ، نماینده مردم آبادان در مجلس با بیان اینکه کار یکسان اما قرارداد متفاوت در دستگاه ها موجب نارضایتی ها شده است تاکید نمود: اینگونه استخدام های گوناگون در دستگاه ها انحرافی بیش نبوده و دستاوردی جز تبعیض ندارد.

شرفی: استخدام های گوناگون در دستگاه ها دستاوردی جز تبعیض ندارد

به گزارش خبرنگاران، غلامرضا شرفی نماینده مردم آبادان در مجلس در نطق میان دستور جلسه علنی امروز مجلس گفت: چند سال از صندلی نطق نمایندگی مردم آبادان فقط به مطالبات و پیش پا افتاده ترین احتیاجهای شهروندی مردم حوزه انتخابیه مانند آب شیرین سالم، آب کشاورزی، رونق بازار کسب و کار، فعال کردن بازارهای مرزی اشاره کردم. کمبود نیروی انسانی و امکانات در آموزش و پرورش و آموزش عالی و بهداشت و درمان را خواهان شدم. مردم حوزه انتخابیه آبادانی و زیبایی شهر خود را خواستند اما چه کسی پاسخ داد؟

وی اضافه نمود: اگر در گذشته پررونق ترین گمرکات و بنادر را داشتند پس چرا اکنون فقط نامی از آن باقی است؟ این در حالیست که صاحبین شناورهای تجاری و صیادی به علت دستورالعمل های غلط و پی در پی متولیان امر در روزی و کسب و کار خود دچار مشکل شدند. اگر در امر کشاورزی دامداری و باغداری سلامت بوده چرا تاکنون وعده های دولتمردان برای نجات و احیای باغ های نخل از خشکسالی و سیل محقق نشده است؟

نماینده مردم آبادان توضیح داد: کدام دولت با گذشت 30 سال از جنگ قرار است این معضلات بزرگ را برای مردم رفع کند؟ منطقه آزاد اروند قرار بود درد مردم آبادان را در بخش مالی تسلی بخشد و شکوفایی را در حوزه اقتصاد برای منطقه به دنبال داشته باشد اما عیب کار کجا است که بعد از 15 سال نمی توان کمکی به عمران و شکوفایی اقتصاد و رفاه مردم کرد و مسائل کماکان باقی است؟ باید بگویم که مردم آبادان! طرح آبرسانی غدیر برای آبرسانی آب شرب اجرا شد ولی به دلایلی حق شما را نمی دهند و به مصرف نامشروع کشاورزی غیر مجاز در بالادست صرف می نمایند.

شرفی مطرح نمود: اختلاف فاحش حقوق و خدمات در شرایط یکسان کاری ولی متفاوت در نوع قرارداد موجب نارضایتی شده است. استخدام های گوناگون در دستگاه ها انحرافی بیش نبوده و دستاوردی جز تبعیض و ایجاد شکاف را در پی نداشته است و از این رو قانونگذار را مجبور به وضع قوانین اصلاحی نموده است، چرا که اختلاف حقوق و مزایا در بخش خصوصی با دولتی و دولتی با دستگاه های مختلف خود را موجب شده است.

نماینده مردم آبادان تاکید نمود: وزیر راه به پروژه های راهسازی در آبادان توجه کند. چرا که وضعیت راه های بین شهری استاندارد نیست. وزیر کشور به امنیت آبادان بیشتر رسیدگی کند. چرا که آبادان یک شهر مرزی است. آقای وزیر نیرو تا به حال برای سدهای حوزه انتخابیه چه مبلغی هزینه کردید. هر چه سریعتر تکلیف این سدها را معین کنید و برای احداث آب شیرین کن ها اقدام کنید.

وی خطاب به رئیس جمهور گفت: عقلا و منطقا هیچ کدام نمی تواند مجوز تعریف پروژه در مکان بدون مزیت های خاص و زیرساخت های طبیعی باشد. این در حالیست که رهبری بر موضوع مکان محوری تاکید داشته است. چرا جلوی چانه زنی های منفعت طلبانه و لابی های بی منطق را نمی گیرید؟ هزینه های تمام شده پروژه ها را با مکان های دیگر مقایسه کنید و بعد از آن کم هزینه ترین گزینه را انتخاب و بعد اقدام به صدور مجوز کنید. چرا که مسائل مالی مانند معادلات ریاضی است و قابل پیش بینی هستند. برای مثال فراوری را با اندازه احتیاج بازار و فروش را با میزان مصرف و شرایط خرید می سنجند.

تور روسیه: تور سوچی، تور مسکو، تور سن پترزبورگ، تور تابستان نوروز، بهار روسیه

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 3 شهریور 1400 بروزرسانی: 3 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 19469

به "شرفی: استخدام های گوناگون در دستگاه ها دستاوردی جز تبعیض ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرفی: استخدام های گوناگون در دستگاه ها دستاوردی جز تبعیض ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید