شایعات مجذوب کننده درباره نسل تازه لکسس LX

به گزارش مهسان بلاگ، ظاهراً بر خلاف خبرهای قبلی، لکسس LX بازنشسته نخواهد شد. یکی از رسانه های ژاپنی به برخی جزئیات قوای محرکه احتمالی این شاسی بلند لوکس دست یافته است. گفته شده این اطلاعات از یکی از نمایندگی های لکسس به بیرون درز کرده است.

شایعات مجذوب کننده درباره نسل تازه لکسس LX

به گزارش خبرنگاران، نسل نو LX همانند نسل فعلی شباهت های زیادی به تویوتا لندکروزر خواهد داشت اما تمرکزی بیشتری روی لوکس بودن خواهد کرد البته برخی ریزه کاری های مهم باعث تمایز این دو قدبلند از یکدیگر خواهد شد.

نسخه پرچم دار LX نو ظاهراً با نام LX 750h شناخته شده و از پیشرانه 6 سیلندر 3.5 لیتری توئین توربوی هیبریدی با قدرت کل 480 اسب بخار و گشتاور 871 نیوتون متر استفاده خواهد کرد.

همچنین یک مدل دیگر با نام LX 600 هم با پیشرانه 6 سیلندر 3.5 لیتری توئین توربوی لندکروزر تولید خواهد شد. این پیشرانه قدرت 409 اسبی و گشتاور 650 نیوتون متری دارد. هر دو نیروگاه آهنین با گیربکس 10 سرعته اتوماتیک همکاری خواهند کرد.

اشاره ای به استفاده از پیشرانه 6 سیلندر 3.3 لیتری توئین توربودیزل لندکروزر نو در لکسس LX نو نشده است. این نیروگاه قدرت 305 اسبی و گشتاور 700 نیوتون متری دارد.

لکسس LX و تویوتا لندکروزر از پلتفرم مشترکی استفاده می کنند اما لکسس اقدام به ارتقای کابین خواهد کرد تا فضای لوکس تری ایجاد شود.

ظاهراً در LX نو از سیستم اطلاعات سرگرمی نو بکار رفته در نسل نو NX 2022 استفاده خواهد شد. تین نمایشگر احتمالاً ابعاد 17 اینچی خواهد داشت. این شاسی بلند همچنین از اسکنر اثرانگشت برای استارت پیشرانه سود خواهد برد.

بر پایه شنیده ها قرار است نسل نو لکسس LX در ماه سپتامبر معرفی و از ماه دسامبر روانه بازار شود. برخلاف لندکروزر، LX نو در آمریکا هم عرضه خواهد شد.

لکسس ظاهراً در حال توسعه مدل هفت نفره LF با شاسی یونی بادی است. قرار است این خودروی روی راحتی سواری در جاده تمرکز کند و آفرود بهتر هم به LX واگذار شود.

منبع: پدال

تور روسیه: تور روسیه: تور سوچی، تور مسکو، تور سن پترزبورگ، تور تابستان نوروز، بهار روسیه

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 3 شهریور 1400 بروزرسانی: 3 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 90747

به "شایعات مجذوب کننده درباره نسل تازه لکسس LX" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شایعات مجذوب کننده درباره نسل تازه لکسس LX"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید