شارژر بادی همراه ضروری طبیعت گردان

به گزارش مهسان بلاگ، امروزه تلفن همراه، تبلت یا لپ تاپ به جزء جدایی ناپذیر زندگی مردم تبدیل شده است و در طول سفر و... کاربران نمی توانند لحظه ای را بدون حداقل یکی از این وسایل دیجیتال بگذرانند. شارژ شدن این وسایل نیز یکی از دغدغه های کاربران در محل هایی است که به نیروی برق دسترسی ندارند.

شارژر بادی همراه ضروری طبیعت گردان

هرچند پاوربانک های متعددی در بازار موجود است ولی شارژرهای خورشیدی، آبی و بادی برای طبیعت گردها کارآیی بیشتری دارند. یکی از این شارژرها که توسط یک استارتاپ بریتانیایی ساخته شده، Giga نام دارد.

این شارژر بادی که یک کیلوگرم وزن دارد، ضد آب است و براحتی می توان در فضای باز از آن استفاده کرد. Giga را می توان بسته به شرایط محیطی روی درخت، بین صخره ها یا روی زمین قرار داد تا شارژر بتواند از جریان باد بیشترین بهره را ببرد. این شارژر برخلاف شارژرهای خورشیدی که تنها در طول روز و در مجاورت نور خورشید شارژ می شوند، در طول شب نیز شارژ می شود و بارش باران نیز برای آن مسئله ای ایجاد نمی کند. میزان انرژی برق تولید شده توسط این شارژر هم به جریان باد و قدرت آن بستگی دارد ولی می توان گفت که به طور متوسط 5وات برق تولید می کند و آن را از طریق یک کابل شارژ یو اس بی، به گوشی، تبلت، فانوس های دیجیتال، قطب نماهای دیجیتال و... می رساند. Giga اکنون با بهای 129 دلار پیش فروش می شود تا سرمایه مورد نیاز برای تولید انبوه آن تأمین شود ولی در صورت ورود به بازار بهای آن به 195دلار خواهد رسید.

تور روسیه: تور سوچی، تور مسکو، تور سن پترزبورگ، تور تابستان نوروز، بهار روسیه

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 3 شهریور 1400 بروزرسانی: 3 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 8029

به "شارژر بادی همراه ضروری طبیعت گردان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شارژر بادی همراه ضروری طبیعت گردان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید