خبرنگاران نمایش موزیکال قصه محیط بان در ساری روی صحنه رفت

به گزارش مهسان بلاگ، ساری - خبرنگاران - نمایش موزیکال قصه محیط بان به نویسندگی و کارگردانی منیژه معصومی از روز دوشنبه در ساری روی صحنه رفت .

خبرنگاران نمایش موزیکال قصه محیط بان در ساری روی صحنه رفت

معصومی در حاشیه شروع این نمایش در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران ضمن اشاره به صندلی حفظ محیط زیست، گفت د: این اثر تحت تأثیر حوادث اخیر سیل های بی رویه در کشورمون نوشته شد و داستان مهاجرت حیوانات از جنگل را بازگو می نماید که بر اثر ندانم کاری انسان ها لانه و امنیتشان به خطر افتاد.

وی اضافه نمود: در این نمایش محیط بان سعی دارد با راهکارهایی با یاری بچه ها و جنگلبان و کلاغ های خبرچین حیوانات را به محیط زندگیشان بازگرداند.

این بانوی هنرمند گفت: نمایش قصه محیط بان بار محتوایی بسیار ارزنده ای در حوزه آموزش محافظت از محیط زیست دارد و به مناسبت هفته محیط زیست بر روی صحنه رفته و امیدوارم سازمان ها و نهادهای فرهنگی هنری و متولیان فرهنگ از این اثر حمایت نمایند.

منیژه معصومی متولد سال 1342 خورشیدی بهشهر است. او فعالیت هنریش را در 10 سالگی با بازی در نمایش شهر قصه اثر بیژن مفید و کارگردانی برادرش خسرو معصومی شروع کرد. از آن پس در فیلم ها و نمایش های دیگر برادرش علی معصومی حضور یافت.

وی با تأسیس گروه تئاتر دیدار به صورت مستقل امور هنریش را دنبال کرد و در چندین جشنواره استانی، منطقه ای و ملی درخشید

این بانوی هنرمند در نمایش های یک تا بی نهایت صفر، مهمان سرزمین خواب، بودن یا نبودن، چگونه بیست ماهی را میان ده نفر تقسیم می نمایند، ماهی سیاه کوچولو، الدوز و کلاغ ها، انفجار بادبادکها بازی کرد.

کارگردانی نمایش ما برای دون ماکله زیتون نمی چینیم، نویسندگی و کارگردانی نمایش های یک روز با بچه ها در مهدکودک، اضافه حقوق، بازگشت، وقتی فراموش شدیم، وانیا ، یه شب مهتاب، نشانی،

آیدا، کاشکی، جاده هم از دیگر سوابق هنری معصومی است.

قصه محیط بان تا انتها خرداد ماه در سالن سلمان هراتی ساری روی صحنه خواهد ماند.

9919/ 1654

تور روسیه: تور سوچی، تور مسکو، تور سن پترزبورگ، تور تابستان نوروز، بهار روسیه

منبع: ایرنا
انتشار: 3 شهریور 1400 بروزرسانی: 3 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 10612

به "خبرنگاران نمایش موزیکال قصه محیط بان در ساری روی صحنه رفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران نمایش موزیکال قصه محیط بان در ساری روی صحنه رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید