حذف سرخابی ها از آسیا به ضرر فوتبال ما خواهد بود

به گزارش مهسان بلاگ، محمد نوازی در مصاحبه باخبرنگاران، در خصوص شرایط این روزهای استقلال گفت: آبی ها توانستند در ملاقات برابر فولاد به یک برد خوب دست پیدا نموده و همچنان صدرنشین لیگ بمانند. وقتی که تیم می برد حرف و حدیث ها کمتر شده و حاشیه ای هم برای تیم درست نمی گردد. استقلال تیم جوانی است که بعضی از بازیکنانش هنوز نتوانسته اند مقابل حریفان به میدان بروند.

حذف سرخابی ها از آسیا به ضرر فوتبال ما خواهد بود

بازیکن پیشین استقلال اضافه نمود: دست فرهاد مجیدی برای جابجایی بازیکن باز است. بازیکنان جوان انگیزه های زیادی دارند و به طور حتم اگر وارد زمین شوند حرف های زیادی برای گفتن خواهند داشت.

نوازی در مورد عملکرد سه گانه خطوط استقلال تاکید نمود: در خط دفاع روزهای خوبی را پشت سر می گذاریم. البته برخی اوقات اشتباهاتی از مدافعان سر می زند که قابل برطرف است و کادر فنی باید بیشتر با این بازیکنان کار کند. درون دروازه حسینی تجربه بالایی پیدا نموده و به تیم آرامش داده. وی این روزها کاپیتان استقلال هم هست و این وظیفه او را سنگین تر می نماید اما او به یک بازیکن با تجربه تبدیل شده که به نوعی عصای دست کادر فنی هم هست.

وی در مورد خط هافبک آبی پوشان هم گفت: در خط هافبک، مهدی پور کوشش زیادی انجام می دهد. او هم گلزنی می نمایدو هم مهاجمان را در شرایط گل قرار می دهد اما احتیاج به یک هافبک خلاق در کنار او به چشم می آید تا قدرت کمربند میانی استقلال بیشتر شود.

محمد نوازی در مورد تیم فوتبال آلومینیوم اراک، حریف استقلال در هفته سیزدهم گفت: این تیم بازیکنان جوانی دارد که انگیزه های زیادی دارند. آنها سرعتی هستند و در ضد حملات خطرناک، بنابراین مدافعان استقلال باید هوشیار باشند و اجازه ندهند مهاجمان جوان آلومینیوم که سرعت بالایی دارند پایشان به گلزنی باز بشود. استقلال اگر منطقی بازی کند و همچون چند بازی گذشته آرامش را در دستور کار خود قرار دهد به طور حتم برنده این بازی خواهد بود.

پیشکسوت استقلال در مورد حذف استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان گفت: این موضوع به چند سال پیش بر می شود و بحث تازه ای نیست. سالهاست که می خواهیم این دو تیم را خصوصی کنیم اما چنین اتفاقی نمی افتد. حذف این دو تیم به فوتبال ما لطمه خواهد زد. طرفداران نگران تیم هایشان هستند. متأسفانه مسئولان ما همواره در دقیقه 90 می خواهند کارشان را انجام دهند اما این بار شرایط فرق می نماید و احتمال حذف ما از لیگ قهرمانان بسیار زیاد است. بنابراین باید امیدوار باشیم طبق گفته فدراسیون فوتبال پنجشنبه هفته جاری در انتها جلسه ای اف سی تیم هایمان در لیگ قهرمانان بمانند تا شاهد حضور دوباره سرخابی ها در این تورنمنت معتبر باشیم.

*الهه بهاری

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 28 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1401 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 108195

به "حذف سرخابی ها از آسیا به ضرر فوتبال ما خواهد بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حذف سرخابی ها از آسیا به ضرر فوتبال ما خواهد بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید