توقف فعالیت 50 مرکز دانشگاه جامع علمی کاربردی با احکام نظارتی

به گزارش مهسان بلاگ، رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: فعالیت حدود 50 مرکز دانشگاه جامع علمی کاربردی با احکام نظارتی طی سه سال اخیر متوقف شده است.

توقف فعالیت 50 مرکز دانشگاه جامع علمی کاربردی با احکام نظارتی

محمد حسین امید رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران با بیان اینکه محورهای ارزیابی جدید مراکز در سه سال اخیر توسعه کیفی، ساماندهی، مأموریت گرایی و نظم بخشیدن و قانونمند کردن مراکز بوده است، گفت: طی سه سال اخیر ساختاری در دانشگاه جامع علمی کاربردی ایجاد شده است، در ساختار نظارت؛ ما تنها دانشگاهی هستیم که در کشور معاونت نظارت داریم.

وی درباره عملکرد معاونت نظارت دانشگاه جامع علمی کاربردی اعلام کرد: این معاونت به وسیله استانی نظارت دقیقی را بر مراکز اعمال می نماید، معاونت نظارت هر چند وقت یکبار به صورت دوره ای هیأت هایی به استان ها می فرستد، این هیات ها یک هفته در استان مستقر می شوند و پس از ارزیابی مراکز گزارشی تحویل می دهند.

امید با تاکید بر اینکه نظارت های این معاونت بسیار کامل تر و دقیق تر شده و بخشی از آن هم سامانه ای شده است، گفت: در این نظارت های دوره ای، مراکز علمی کاربردی از نظراتی همچون برگزاری طول دوره، محتوای درس ها، تعداد جلسات کلاس ها، کارمندان، کارآموزی مدرسینی که به کار گرفته شده اند و نظم و انضباط در سوابق بایگانی ارزیابی می شوند و اگر مراکز تخلف و کوتاهی داشته باشند، مورد برخورد قرار می گیرند.

وی اعلام کرد: فعالیت حدود 50 مرکز دانشگاه جامع علمی کاربردی با احکام نظارتی طی سه سال اخیر متوقف شده است، یعنی فعالیت این مراکز یا به طور کامل تعطیل شده یا برای مدتی متوقف شده یا به تعدادی از این مراکز دانشجو داده نشده است.

انتهای پیغام/

تور روسیه: تور سوچی، تور مسکو، تور سن پترزبورگ، تور تابستان نوروز، بهار روسیه

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 3 شهریور 1400 بروزرسانی: 3 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 6464

به "توقف فعالیت 50 مرکز دانشگاه جامع علمی کاربردی با احکام نظارتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توقف فعالیت 50 مرکز دانشگاه جامع علمی کاربردی با احکام نظارتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید