برد مقابل پرتغال رامدیون تماشاگران هستیم، نتایج قابل پیش بینی نیست

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران، میلاد عبادی پور شامگاه جمعه در خاتمه بازی تیم های ایران و پرتغال در جمع خبرنگاران اضافه نمود: امروز فرصت این را داشتیم که با اقتدار بازی را تمام کنیم اما بازی سختی بود و ست اول را بد شروع کردیم.

برد مقابل پرتغال رامدیون تماشاگران هستیم، نتایج قابل پیش بینی نیست

وی با بیان اینکه انتظار این بازی را از سوی پرتغال نداشتیم و آنها فوق العاده بازی کردند، ادامه داد: معمولاً هر تیمی روز اول در چنین شرایط و جوی قرار می گیرد بازی را رها می کند ولی بازیکنان پرتغال خیلی خوب بازی کردند.

بازیکن تیم ملی والیبال کشورمان با اشاره به اینکه روز بدی برای ما بود ولی توانستیم بازی را ببریم، بیان داشت: با وجود اینکه تیم پرتغال بازی را باخت اما باید به خاطر بازی خوب بازیکنان این تیم به آنها تبریک گفت.

وی شرح داد: اگر حمایت های لازم از سوی تماشاگران نبود شرایط برای ما سخت می شد و شاید این بازی را نمی بردیم این برد را مدیون تماشاگران اردبیلی هستیم، من دست تک تک تماشاگران را می بوسم و امیدواریم در بازی های بعدی هم این حمایت ها را ببینیم.

عبادی پور با تاکید بر اینکه برای صعود به دور نهایی به حمایت تماشاگران نیاز داریم، یادآور شد: از مجموع 9 بازی قبلی هشت بازی را برده بودیم امروز هم انگیزه بالایی داشتیم. ضمن اینکه دو بازی سخت در مقابل استرالیا و فرانسه داریم بویژه فرانسه که برای صعود تلاش می کند.

وی در خصوص نتیجه بازی ایران و استرالیا متذکر شد: بازی ها را نمی شود از قبل پیش بینی کرد چنانچه انتظار این بازی را از پرتغال نداشتیم، مسلماً تیم استرالیا هم برای کسب نتیجه بازی خواهد کرد و صد درصد برای برد می آیند.

بازیکن تیم ملی والیبال کشورمان با بیان اینکه آنها اگر بازی های باقی مانده خود را ببرند هنوز هم شانس صعود دارند، اضافه نمود: استرالیا در هفته پنجم میزبان خواهد بود. بنابراین تمام زورشان را اینجا و در استرالیا می گذارند که برنده بازی های باقی مانده باشند.

تور روسیه: تور سوچی، تور مسکو، تور سن پترزبورگ، تور تابستان نوروز، بهار روسیه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 شهریور 1400 بروزرسانی: 3 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 11204

به "برد مقابل پرتغال رامدیون تماشاگران هستیم، نتایج قابل پیش بینی نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برد مقابل پرتغال رامدیون تماشاگران هستیم، نتایج قابل پیش بینی نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید