انجام تمرینات ورزشی را به آینه تعاملی بسپارید

به گزارش مهسان بلاگ، یک شرکت تجاری آینه ای تعاملی فراوری نموده که مجهز به نمایشگر ال سی دی است و برای مشاهده و برنامه ریزی تمرینات ورزشی و ارتباط با مربی قابل استفاده است.

انجام تمرینات ورزشی را به آینه تعاملی بسپارید

این آینه دو طرفه از قابلیت ضبط و پخش دو طرفه صدا و ویدئو برخوردار بوده و مربی ورزشی فرد نیز می تواند به وسیله آن ورزشکار را تمرین داده و راهنمایی کند.

کاربران این محصول آمریکایی می توانند به وسیله منوی ویدئویی این آینه ورزش مورد علاقه خود مانند یوگا، تمرین های قدرتی و کششی و غیره را انتخاب نموده و همین طور مدت زمان هر جلسه تمرین، نحوه انجام تمرین ها و غیره را برنامه ریزی نمایند.

هزینه هر جلسه برنامه ریزی و انجام تمرین های ورزشی از این طریق 40 دلار است. نمایشگر عمودی این آینه 40 اینچی بوده و دقت آن 1080 پیکسل است. هر هفته 70 جلسه تمرین ورزشی جدید به این مجموعه اضافه می گردد که علاقمندان می توانند از هر یک از آنها بهره بگیرند.

تنها اشکال نمایشگر این آینه لمسی نبودن آن است. بنابراین کنترل آن به وسیله یک اپلیکیشن سازگار با آیفون صورت می گیرد. این محصول هنوز با گوشی های اندرویدی سازگار نیست. هزینه خرید این آینه تعاملی 1495 دلار است.

آینه مذکور مجهز به یک دوربین 5 مگاپیکسلی و یک میکروفون نیز هست که هر دو در زمان شروع انجام تمرین های ورزشی فعال می شوند.،مهر

تور روسیه: تور روسیه: تور سوچی، تور مسکو، تور سن پترزبورگ، تور تابستان نوروز، بهار روسیه

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 3 شهریور 1400 بروزرسانی: 3 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 21246

به "انجام تمرینات ورزشی را به آینه تعاملی بسپارید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انجام تمرینات ورزشی را به آینه تعاملی بسپارید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید