اسامی پذیرفته شدگان دوره های فناوری مهندسی و کارشناسی حرفه ای دانشگاه جامع اعلام شد

به گزارش مهسان بلاگ، اسامی پذیرفته شدگان نهایی دوره مهندسی فناوری و دوره کارشناسی حرفه ای نظام آموزش مهارتی دانشگاه علمی کاربردی در سازمان سنجش منتشر شد.

اسامی پذیرفته شدگان دوره های فناوری مهندسی و کارشناسی حرفه ای دانشگاه جامع اعلام شد

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، اسامی پذیرفته شدگان نهایی دوره مهندسی فناوری و دوره کارشناسی حرفه ای نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی در سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org منتشر شد.

براساس ضوابط مربوط به گزینش هر یک از رشته های تحصیلی گروه های آموزشی مختلف در پذیرش دوره های مذکور از بین داوطلبانی که حدنصاب لازم را احراز نموده اند، براساس اولویت کدرشته محل های انتخابی و ظرفیت های تخصیص داده شده به هر سهمیه، گزینش انجام و فهرست اسامی پذیرفته شدگان در هر کدرشته محل استخراج شده است.

کلیه پذیرفته شدگان باید برای اطلاع از زمان ثبت نام از بعداز ظهر روز سه شنبه دوم مهرماه به پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه جامع علمی کاربردی به نشانی www.edu.uast.ac.ir مراجعه نمایند و سپس با در دست داشتن مدارک لازم و با توجه به کدرشته محل قبولی به نشانی معین شده در دفترچه راهنمای پذیرش دوره های مذکور مراجعه نمایند.

کلیه پذیرفته شدگان باید در زمان مقرر برای ثبت نام به موسسه کد قبولی خود مراجعه نمایند، بدیهی است عدم ثبت نام در تاریخ معین شده به منزله انصراف از تحصیل آنان تلقی خواهد شد.

مدارک لازم برای ثبت نام:

1- شش قطعه عکس همانند پرسنلی پشت سفید تمام رخ 4×3 تهیه شده در امسال.

2- یک برگ تصویر شناسنامه و اصل آن جهت مطابقت.

3- یک برگ تصویر کارت ملی و اصل آن جهت مطابقت.

4- اصل مدرک فوق دیپلم و یا کاردانی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی مورد تایید شورای عالی انقلاب فرهنگی و یا وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و یا مدرک کاردانی پیوسته آموزشکده های فنی و حرفه ای وزارت آموزش و پرورش به انضمام یک برگ تصویر آن.

5- اصل کاربرگ 101 (گواهی اشتغال) به کار با امضا و مهر بالاترین مقام مسئول، آخرین فیش حقوقی و آخرین حکم کارگزینی یا قرارداد معتبر انجام کار (برای پذیرفته شدگان شاغل)

6- اصل کاربرگ 103 (فرم تاییدیه معدل) جهت فارغ التحصیلاتی که تاکنون گواهینامه خاتمه تحصیلات برای آنان صادر نشده است.

7- مدرکی که وضعیت نظام وظیفه داوطلبان را با توجه به بند 3-2 مقررات وظیفه عمومی مندرج در صفحه 4 و 5 دفترچه راهنمای پذیرش مذکور معین نماید (برای برادران).

تور روسیه: تور سوچی، تور مسکو، تور سن پترزبورگ، تور تابستان نوروز، بهار روسیه

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 3 شهریور 1400 بروزرسانی: 3 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 18186

به "اسامی پذیرفته شدگان دوره های فناوری مهندسی و کارشناسی حرفه ای دانشگاه جامع اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسامی پذیرفته شدگان دوره های فناوری مهندسی و کارشناسی حرفه ای دانشگاه جامع اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید