ادعای بولتون درباره گزارش آژانس درباره ایران

به گزارش مهسان بلاگ، مهر نوشت: مشاور امنیت ملی آمریکا در پیامی مدعی شد که آژانس از احتمال وجود فعالیت یا مواد اتمی اعلام نشده ایران خبر داده است.

ادعای بولتون درباره گزارش آژانس درباره ایران

جان بولتون مشاور امنیت ملی آمریکا در این پیغام که در توئیتر منتشر شده آورده است: به تازگی آژانس بین المللی انرژی اتمی به شورای حکام این آژانس اطلاع داده که محتمل است تهران مواد و یا فعالیت های هسته ای اعلام نشده داشته باشد.

جان بولتون در توییتی نوشته است: در حالی سرپرست آژانس بین المللی انرژی اتمی به تهران سفر نموده است که آژانس بین المللی انرژی اتمی، شورای حکام خود را آگاه نموده که ممکن است تهران مواد و یا فعالیت های هسته ای را پنهان نموده باشد. ما به دیگر کشورهای عضو شورای حکام می پیوندیم که مشتاق دریافت گزارش کامل در اسرع وقت هستند.

در حالی جان بولتون از گزارش درباره احتمال فعالیت های پنهانی هسته ای ایران خبر داده که سخنگوی سازمان انرژی اتمی ایران روز شنبه گفت که جمهوری اسلامی در قالب اجرای گام سوم کاهش تعهدات خود در چارچوب برجام، گازدهی به سانتریفیوژهای نسل جدید را شروع نموده است.

یک مقام آژانس بین المللی انرژی اتمی روز شنبه به آسوشیتدپرس گفت که از گزارش توسعه سانتریفیوژهای ایران خبر دارد.

این مقام آژانس بین المللی انرژی اتمی تصریح نموده است: بازرسان آژانس در ایران حضور دارند و هرگونه فعالیت مرتبط را به آژانس انرژی هسته ای بین المللی گزارش خواهند داد.

310 310

تور روسیه: تور سوچی، تور مسکو، تور سن پترزبورگ، تور تابستان نوروز، بهار روسیه

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 3 شهریور 1400 بروزرسانی: 3 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 16541

به "ادعای بولتون درباره گزارش آژانس درباره ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادعای بولتون درباره گزارش آژانس درباره ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید