اجرای طرح دانشجویی کتابخانه انسانی برای بیان تجربیات پیروز افراد

به گزارش مهسان بلاگ، طرح کتابخانه انسانی از سوی دانشجویان دانشگاه الزهرا(س) برای بیان تجربیات پیروز افراد اجرا می گردد.

اجرای طرح دانشجویی کتابخانه انسانی برای بیان تجربیات پیروز افراد

الهام عنبری مجری طرح کتابخانه انسانی در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران، گفت: طرح کتابخانه انسانی 23شهریور ماه 98 به صورت آزمایشی برگزار می گردد و ایراداتی که در مرحله آزمایشی باشد تا مهرماه رفع می کنیم که طرح به صورت تکمیلی در مهرماه سال جاری به مرحله اجرا می رسد.

وی اضافه نمود: ما با جهاد دانشگاهی دانشگاه الزهرا(س) صحبت نموده ایم و قرار است در این دانشگاه طرح را به اجرا بگذاریم.

عنبری با بیان اینکه طرح کتابخانه انسانی طرحی است که نخستین بار در کشور دانمارک و بعد از آن در دیگر کشورهای اروپایی نیز برگزار شده است، گفت: هدف اجرای طرح کتابخانه انسانی این است که به وسیله این طرح کلیشه های ذهنی عوض می گردد و افراد کمتر یکدیگر را قضاوت می نمایند.

مجری این طرح گفت: برای اجرای این طرح باید عده ای از افراد به عنوان داوطلب باشند تا آن بخش از زندگی شان که جالب است و تجربه یک موفقیت بوده بیان نمایند.وی افزود: افراد می توانند با پر کردن فرم موجود در سایت رهیار ثبت نام نمایند؛ ما آنها را انتخاب می کنیم و در روزهایی که اجرا داریم با آنها هماهنگ می کنیم که بیایند و داستان زندگی شان را تعریف نمایند.

عنبری گفت: هر فرد یک گفت وگوی 20 دقیقه ای دارد و باید آن بخش از زندگی شان که چالش برانگیز است را تعریف نمایند، این افراد به نوعی کتاب گویا هستند، همان گونه که گفتیم هدف ما این است که قضاوت ها را نسبت به دیگران کم کنیم. همانطور که می گویند یک کتاب را از روی جلدش نباید قضاوت کرد.

وی گفت: البته فقط بانوان می توانند در این طرح شرکت نمایند زیرا به نظرمان بانوان در جامعه کمتر دیده می شوند و سعی داریم بانوان توانمند را معرفی کنیم؛ چه افرادی که به عنوان کتاب قرار می گیرند و چه افرادی که به عنوان خواننده کتاب در کنفرانس شرکت می نمایند، اما از نظر میزان تحصیلات هیچ شرایطی وجود ندارد.

انتهای پیغام/

تور روسیه: تور سوچی، تور مسکو، تور سن پترزبورگ، تور تابستان نوروز، بهار روسیه

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 3 شهریور 1400 بروزرسانی: 3 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 14779

به "اجرای طرح دانشجویی کتابخانه انسانی برای بیان تجربیات پیروز افراد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای طرح دانشجویی کتابخانه انسانی برای بیان تجربیات پیروز افراد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید